Quantcast
Informer
Spletni posrednik informacij

Hrvaška: ukinitev predvajanja televizije N1

0

Avstrijski ponudnik telekomunikacijskih storitev A1 je napovedal, da bodo konec marca na Hrvaškem onemogočili spremljanje programa regionalne novičarske televizije N1, ki je del United Groupa.

 

V Hrvaškem novinarskem društvu (HND) so kot problematično ocenili, da so program N1 odpovedali pred začetkom kampanje za majske lokalne volitve na Hrvaškem.

Uporabniki storitev A1 na Hrvaškem od 29. marca ne bodo več videli kanalov N1 in Sport Klub, ki sta del United Medie, ker ni bil dosežen dogovor o nadaljevanju sodelovanja, je sporočil N1. Menijo, da so uporabniki A1 izgubili možnost informiranja na televiziji N1, ki je, kot so navedli, “nepristranska in objektivna medijska hiša ter ena najbolj citiranih na Hrvaškem”. N1 je nastal kot podružnica ameriške kabelske televizijske mreže CNN.

Screenshot at Mar 17 11 21 15
Posnetek zaslona/N1

Iz A1 Hrvatske, ki je del skupine Telekom Austria, so obvestili uporabnike, da jim bodo od 29. marca ponudili programe Arena sport, s katerimi bodo nadomestili kanale Sport Kluba. N1 niso omenjali v sporočilu, ki je bilo objavljeno na spletni strani A1 Hrvatske.

Enoumje osrednjih medijev bo odslej močnejše za portal N1 Slovenija: Gre za projekt srbskega milijarderja Dragana Šolaka z mecenom Sorosem v ozadju!

Dragan Šolak prišel do svojega bogastva – Beograjske elektrarne naj bi oškodoval za kar 110 milijonov evrov!

N1 z enim najkakovostnejših programov

HND in Sindikat novinarjev Hrvaške (SMH) odločitev A1 obžalujeta. Kot problematično so navedli, da se prekinitev predvajanja dogaja pred začetkom predvolilne kampanje za lokalne volitve na Hrvaškem, ki bodo 16. maja. Poudarili so, da se ne morejo vpletati v poslovne odnose dveh dosedanjih medijskih partnerjev, a lahko opozorijo, da bo del državljanov ostal brez pravočasnih in točnih informacij.

Izpostavili so, da ima N1 enega najkakovostnejših in najvplivnejših informativnih servisov na Hrvaškem. “Menimo, da mora država, če je zares predana zaščiti svobodnih medijev, z zakonom onemogočiti, da poslovno motivirane odločitve ogrožajo javni interes, kot je to v primeru televizije N1,” sta zapisala HND in SNH.

Programe N1 je mogoče spremljati pri drugih hrvaških ponudnikih televizijskih programov, kot sta Hrvatski telekom (HT) in Total TV. United Group je na Hrvaškem lastnica komercialne televizije Nova TV in njenega “drugega programa” Doma TV kot tudi spletne strani dnevnik.hr. Lani so kupili tudi družbo Tele 2, s katero nameravajo konkurirati HT in A1. Na N1 je bilo tudi slišati, da bodo verjetno kmalu vložili zahtevo za nacionalno televizijsko frekvenco.

United Group se spopada s podobnimi težavami v Srbiji, potem ko je srbski Telekom izločil Unitedove programe iz svoje ponudbe. N1 je zelo kritičen do oblasti srbskega predsednika Aleksandra Vučića, celoten spopad v Srbiji pa ima tudi politično ozadje, je na svoji spletni strani ocenil Jutarnji list.

Foto Posnetek zaslona/N1
Izvor/Avtor RTV SLO