Švicarji bojkotirajo Coca-Colo: Trgovci iščejo cenejše rešitve

V Švici se je med diskontnimi trgovci in Coca-Colo razvnela nepričakovana cenovna bitka. Trgovske verige, kot so Aldi, Denner in Migros, so začele umikati Coca-Coline izdelke s svojih polic zaradi prepričanja, da so cene preprosto previsoke. Zanimivo je, da so se trgovci odločili za precej inovativne ukrepe – uvoz cenejše kokakole iz drugih evropskih držav.
Denner, ena vodilnih švicarskih trgovskih verig, je prepričana, da švicarski potrošniki plačujejo preveč za priljubljeno pijačo. Torsten Friedrich, izvršni direktor Dennerja, je že maja letos protestno zapustil cenovna pogajanja s Coca-Colo, kar je povzročilo začetek uvoza cenejše kokakole iz drugih držav. S tem potezom si prizadevajo ohraniti svojo podobo trgovca, ki strankam zagotavlja najboljše cene.
Aldi, še ena močna švicarska veriga, je sledila podobni poti. Namesto švicarske kokakole zdaj uvažajo cenejšo različico iz Poljske. To pomeni, da so švicarski kupci nekoliko presenečeni, ko na policah vidijo steklenice s poljskimi imeni, kot so Milosz, Staszek in Piotr, poroča švicarski medij Blick.
Migros stavi na turške osvežilne pijače
Migros, največji švicarski trgovec, se je odločil za nekoliko drugačen pristop. Od začetka leta na policah ne ponujajo več fant ali sprit pijač, ampak turške osvežilne pijače. S tem želijo pokazati nezadovoljstvo z visoko nabavno ceno, ki jo zahteva Coca-Cola.
Švicarske železnice: Zaupanje v domače blagovne znamke
Celo Švicarske zvezne železnice (SBB) so se odločile za radikalno potezo. V svojih 120 železniških restavracijah so prepovedale kokakolo in se odločile za švicarsko osvežilno pijačo vivi kola, ki jo proizvajajo v Eglisauu. S tem izkoriščajo trend rasti povpraševanja po domačih proizvodih.
“Kokakola je še vedno najbolj razširjena znamka brezalkoholnih pijač v Švici, kar pojasnjuje, zakaj Coca-Cola ne popušča v pogajanjih s trgovci,” piše Blick.
Coca-Cola: Nepopustljivost kljub pritiskom
Kljub vsemu dogajanju Coca-Cola ostaja trdna v svojih cenovnih politikah. Še vedno je eden vodilnih ponudnikov brezalkoholnih pijač v Švici, kar jim omogoča, da vzdržujejo zahtevano ceno. Z dvema polnilnicama v Brüttisellenu in Valsu, približno 80 odstotkov kokakole, ki je na voljo na švicarskem trgu, prihaja iz domačega polnjenja.
Ta cenovna vojna jasno kaže, kako trgovci iščejo nove načine za ugodnejše ponudbe, medtem ko se Coca-Cola trudi ohraniti svojo dominantno pozicijo na trgu.
Švicarski potrošniki so zdaj postavljeni pred zanimivo izbiro – ali podpreti lokalno proizvedene alternative ali ostati zvesti mednarodnemu gigantu. Ne glede na izbiro, so trgovci in Coca-Cola v tem trenutku v neposrednem spopadu za naklonjenost kupcev.
Spletno uredništvo Goriške novice