Iz lokalnih medijev

Nove cene parkiranja v Ljubljani: Podražitve do 100%

Ljubljana bo kmalu doživela občutno zvišanje cen parkiranja, kar bo vplivalo na številne voznike. Po napovedi ljubljanskega župana Zorana Jankovića, da se obetajo “konkretni dvigi” cen parkiranja, so zdaj objavljene natančne številke, ki bodo začele veljati 12. januarja. Cene se bodo v nekaterih primerih dvignile tudi za tretjino.

Ura parkiranja v coni 1 se bo podražila za 40 centov, kar pomeni, da bo nova cena znašala 1,70 evra. V drugi coni bo cena parkiranja po novem 1 evro, v tretji coni pa 0,70 evra, poroča 24UR.

Podražitve bodo prizadele tudi občinska parkirišča z zapornicami. Tam, kjer je ura parkiranja do zdaj stala 1,20 evra, bo zdaj 1,50 evra. Cena nočnega parkiranja med 22. in 6. uro zjutraj bo dosegla 4 evre, kar predstavlja 100-odstotno povišanje glede na prejšnjo ceno 2 evrov.

Spremembe avtobusnih linij

Župan Janković ne načrtuje le podražitev parkiranja, ampak tudi spremembe v avtobusnem prometu. “Naredili bomo tako, da ne bo možen tranzitni promet, če se pelješ od Šubičeve gimnazije pri Državnem zboru, pa prideš ven pri objektu gospoda Anderliča (Palača Schellenburg, op. a.), potem greš čez Gosposvetsko čez– pa si že pred Dunajsko. No, to zdaj ne bo več mogoče,” je napovedal.

Pocenitve letnih parkirnih dovolilnic

Kljub podražitvam je župan napovedal tudi nekaj ugodnejšega za imetnike letnih parkirnih dovolilnic. Tisti, ki parkirajo v prvi in drugi coni, bodo za letno dovolilnico po novem odšteli 82 evrov, medtem ko bo cena dovolilnice za tretjo cono znašala 42 evrov na leto.

Odmevi in kritike

Predlog o podražitvah mora še potrditi mestni svet, vendar se že zdaj sooča s kritikami. Opozicija meni, da gre za način polnjenja proračuna pod pretvezo skrbi za okolje. Mestni svetnik Jasmin Feratović je dejal: “Gre za še eno obliko polnjenja proračuna pod pretvezo skrbi za okolje, saj javni potniški promet v trenutnem stanju ne predstavlja realne alternative osebnemu avtomobilu.”

Občina pa trdi, da so podražitve potrebne. “Vzpostavitev celovite, strožje parkirne politike je nujna za učinkovito upravljanje prometa in javnega prostora. Pomemben element takšne parkirne politike je omejevanje privlačnosti dolgotrajnega parkiranja v mestu. To se lahko doseže z višjimi cenami parkirnin, časovnimi omejitvami in usmerjanjem dolgotrajnega parkiranja na obrobje mesta,” so zapisali v svojo novo strategijo.

 

Spletno uredništvo Naša Ljubljana

Povezane objave

Back to top button