DružbaSvetZanimivosti

Pametno oblikovanje cen: Hrvaški turizem nekonkurenčen

Hrvaški premier Andrej Plenković je v nedavnem nagovoru turističnim delavcem opozoril na nujnost premišljenega oblikovanja cen v prihajajoči turistični sezoni. Zaradi rastoče konkurenčnosti drugih destinacij, kot so Grčija in Španija, je pomembno, da se hrvaški turizem prilagodi trenutnim razmeram na trgu.

Rastoče cene in izgubljena konkurenčnost

V zadnjih dveh letih so cene v hrvaškem turizmu narasle skoraj za 50 odstotkov, kar je povzročilo zaskrbljenost med odločevalci. Premier Plenković je na seji sveta za upravljanje razvoja turizma izpostavil, da je potrebno prisluhniti signalom iz tujine, ki kažejo, da so cene v primerjavi s konkurenco predrage. Minister za turizem Tonči Glavina je dodal, da so se turistični delavci s cenami “kar nekoliko preigrali”, kar je prispevalo k zmanjšanju porabe tujih turistov za 10 odstotkov v ponudbi zunaj penzionov.

Domači turizem na udaru

Povečane cene so postavile v težak položaj tudi domače turiste. Po podatkih, ki jih je predstavil Plenković, le 10 odstotkov Hrvatov, ki nimajo lastnih počitniških kapacitet, odhaja na morje. To stanje je zaskrbljujoče, saj lahko dolgoročno vpliva na trajnost hrvaškega turizma.

Kakovost in konkurenčnost

Predstavnica gostincev Jelena Tabak je poudarila, da je za restavracije nujno, da izboljšajo svojo kakovost, saj gostje vse bolj dojemajo Hrvaško kot nekakovostno gostinsko destinacijo. V nasprotju s tem pa so hoteli in kampi z višjo kategorizacijo polni, kar kaže na to, da obstaja trg za kakovostno ponudbo. Kljub temu je skoraj milijon postelj v apartmajih ostalo praznih že v prejšnji sezoni.

Hrvaška politika poziva turistične ponudnike k pregledu svojih cen in strategij. Povečanje kakovosti storitev in pametno oblikovanje cen sta ključnega pomena za ohranitev konkurenčnosti na mednarodnem trgu. Samo tako lahko Hrvaška ohrani svoj ugled kot priljubljena turistična destinacija in zadostni delež domačih ter tujih turistov.

Spletno uredništvo

Related Articles

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja

Back to top button