Slovenija

37 milijonov eurov davkoplačevalskega denarja za Salomon in Reporter

Danes je preko twiterja Bojan Požar opozoril, da sta Odlazkovi medijski firmi Reporter medija in Salamon po dostopnih podatkih doslej “požrli” najmanj 37 milijonov evrov davkoplačevalskega denarja.

 

V prispevku  “Ko se v DZ pojavi “deratizator” Bojan Požar, se KUL-ovci kot ščurki obstrukcijsko skrijejo v svoje luknje,” smo povzeli dogajanja na včerajšnji seji Odbora za kulturo DZ, ki je med drugim tudi obravnaval lastništvo in koncentracijo medijev v Sloveniji. Sklenili so, da FURS in drugim pristojnim organom posredujejo pobudo, da pod preiskovalno lupo vzamejo medijsko hobotnico Martina Odlazka, v kateri je več kot 60 različnih medijev.

Že na sami seji Odbora je novinar in urednik Bojan Požar opozoril na dve več kot evidentni anomaliji v naši medijski krajini, na medije pod streho Proplusa in na hobotnico razvpitega smetarsko medijskega tajkuna Martina Odlazka. Da gre za pravi pijavki javnega denarja, zato bi moralo Ministrstvo za kulturo z novo medijsko zakonodajo med drugim poskrbeti tudi za bolj sorazmerno razdelitev državnih proračunskih sredstev za vsa področja medijskega ustvarjanja in razvoja.

Danes je preko twiterja Bojan Požar opozoril, da sta Odlazkovi medijski firmi Reporter medija in Salamon po dostopnih podatkih doslej “požrli” najmanj 37 milijonov evrov davkoplačevalskega denarja.

 

Da je to le vrh ledene gore, je opozoril Požar. Sami smo v prispevku, koga vse izdatno financira RTV Slovenija iz naših žepov, opozorili, da je od leta 2003 z računa javnega državnga servisa izpuhtelo dve milijard in 236 milijonov eurov, velik del tudi za “subvencioniranje” dominantnih medijev v lasti levičarskih tajkunov.

Samo do lanskega maja je “javna” RTV Slovenija za naročnine družbi Salomon d.o.o. plačala 484.076,06 €.

RTV SLO je tako privatni družbi Salomom d.o.o., kot pokaže aplikacija ERAR, izvedla malo manj kot 400 transakcij v vrednosti skoraj pol milijona €. Večina plačil ima oznako SUBS – Naročnina, med plačili pa najdemo tudi takšna z oznako COST – Stroški.

Čas je za korenito spremembo medijske zakonodaje!

Boris Cipot

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja


Back to top button