Iz lokalnih medijev

Fructal ob 80-letnici: Prenova proizvodnje in novi okusi

Fructal, ena najbolj prepoznavnih slovenskih znamk na področju sadnih pijač, praznuje svojo 80. obletnico s pomembnimi koraki naprej. Podjetje, ki ima sedež v Ajdovščini, je napovedalo prenovo proizvodnih procesov in predstavilo načrte za nove izdelke. Obletnico 5. oktobra zaznamuje tudi okrepitev njihovega položaja v industriji, zahvaljujoč lanskoletnim poslovnim uspehom pod vodstvom direktorja Gorana Medića.

Fructal se je začel v opuščeni zgradbi nekdanje tekstilne tovarne, kjer je pet delavcev ustanovilo podjetje s pretihotapljenim kotlom iz Lipice, kotlom iz Ljubljane in starim nemškim kotlom za prekuhavanje oblek. To je bil začetek poti, ki je podjetje pripeljala do današnje prepoznavnosti.

Poslovni uspehi in strateške odločitve

Preteklo leto je bilo za Fructal zelo uspešno, saj so okrepili svoje poslovanje in strateški položaj na trgu sadnih pijač.

“Naš cilj je bil utrditi naš položaj in se pripraviti na prihodnost,” je pojasnil direktor Goran Medić.

Podjetje je uspelo povečati proizvodnjo in razširiti svojo ponudbo, kar jim omogoča, da se učinkoviteje odzivajo na potrebe trga.

Posodobitev proizvodnje

V okviru praznovanja 80-letnice je Fructal napovedal večjo posodobitev proizvodnih procesov. Projekt vključuje uvedbo novih tehnologij, ki bodo povečale učinkovitost in trajnost podjetja. “Naša vizija je ustvariti bolj trajnostne proizvode z manjšim vplivom na okolje,” je dodal Medić. Posodobitve bodo pripomogle k zmanjšanju porabe energije in virov, kar je pomemben korak k trajnosti.

Novosti v ponudbi

Fructal se pripravlja tudi na predstavitev novih izdelkov, ki bodo dopolnili njihovo že obstoječo ponudbo. Novi izdelki bodo prilagojeni sodobnim potrošniškim trendom, z večjim poudarkom na naravnih sestavinah in inovativnih okusih.

“Želimo slediti trendom in pričakovanjem naših kupcev,” je poudaril Medić.

Novi izdelki naj bi na trg prišli v prihodnjih mesecih.

Fructal ostaja zavezan k inovacijam in rasti, medtem ko ohranja svoje korenine in tradicijo. Novo poglavje podjetja se osredotoča na trajnostno poslovanje in zadovoljstvo kupcev.

“Naša vizija za prihodnost je jasna: želimo biti vodilni na področju kakovostnih in inovativnih sadnih pijač,” je zaključil Medić.

Fructalova obletnica ni le priložnost za praznovanje, temveč tudi za refleksijo in strateško načrtovanje prihodnjih korakov v hitro spreminjajočem se tržnem okolju.

 

 

Spletno uredništvo Goriške novice

Related Articles

Back to top button